www.japanci.blogspot.com

Probao sam Playstation 3



Playstation 3 je već počeo da se pojavljuje u radnjama ovdje iako je početak prodaje za neka 4 dana. Ovdje vlada tolika manija za igricama, konzole kupuju i stariji ljudi... Sveukupno gledano, Japanci su jako otvoreni prema novotarijama, ovdje i šezdesetogodišnjaci nose iPod i vjerovatno će jedanaestog, kad počinje prodaja, biti opšta invazija na trgovine elektronikom, ali živi bili pa vidjeli.

Uglavnom, poprilično sam oduševljen kako to sve izgleda. Probao sam neku trku koja se zove "Ridge racer" i oduševio se. Nažalost, nisam primijetio da sam mogao da probam i GranTurismo HD, tj. High Definition TV verziju... Možda ću sutra i to probati, pa ću dopisati kakav je.

Ova igrica je bila ooooodddddddddlična. Nije da je grafika bila toliko dosad neviđena, ali brzina i glatkoća skrola, efekti, vjernost ponašanja auta na ekranu, sve je super. Sony je u popriličnoj krizi, ali ovo su dobro uradili. Još da sačekam novi Nintendo Wii koji izlazi u decembru pa ćemo da vidimo. On bi trebao biti još bolji, ali vidjećemo kad izađe. Probao sam i Xbox 360 već odavno, dobar je, ali PS3 je bitno bolji...

::: back TO top :::

2 Comments:

Anonymous said...

Rale faco,


Malo je reci da ti zavidim, svaka ti cast,nego reci nam koliko kosta to cudo u Japanu,da pocnem da odvajam od usta i da ti saljem pare da mi to kupis:-).

Puno pozdrava!

Ljubi mi moju Veku

Anonymous said...

Rale faco,


Malo je reci da ti zavidim, svaka ti cast,nego reci nam koliko kosta to cudo u Japanu,da pocnem da odvajam od usta i da ti saljem pare da mi to kupis:-).

Puno pozdrava!

Ljubi mi moju Veku

 
Back To Top