www.japanci.blogspot.com

Kako se kursor uopšte pokreće?

Ovo sam dobio od prijateljice i jako mi se svidjelo. Probajte!

Zaplet je sljedeći: da li ste se ikada zapitali kako se kursor na ekranu uopšte kreće? Šta mislite? Ja sam dobio ovaj link kao odgovor na to pitanje. Evo i "screenshot" da vam naslutim šta vas čeka...

P. S.
Savjet: pokrećite kursor po ekranu, pa ga umirite, pa onda jedan lagani lijevi klik. Uostalom eksperimentišite!

Iako je cijela zamisao ovog bloga u vlastitim pričama o životu u Japanu i sopstvenim originalno snimljenim materijalima, ovo mi se toliko svidjelo da još jednom odstupam od svojih principa.


Inače, firma koja stoji iza svega je jedna od najvećih izdavačkih kuća u Japanu, Recruit. Bave se oglasima, izdaju nekoliko posebnih izdanja na nekoliko tema (poslovi, nekretnine, vozila, itd...) i imaju prepucanu upravnu zgradu a Ginzi. Pretpostavljate da su oglasi, npr. sedmični za nekretnine, u ovom megalopolisu od svojih cca. 12,5 miliona duša kao malo veći telefonski imenik....

::: back TO top :::

0 Comments:

 
Back To Top