www.japanci.blogspot.com

Čuvaj brzinu Dalibore, brzina je život...

Citatom iz Partizanske eskadrile u naslovu počinjem jednu brzu foto-reportažu sa pomalo neobičnog avio-događaja, umjetničko-akrobatsko letenje....

Pilot odabere muziku i onda prema njoj odleti akrobatskih elemenata što vise može, nešto kao umjetničko klizanje, samo što se leti. Neću puno trabunjati, evo slika pa neka one pričaju.

P.S.

Blogspot mi je malo odsjekao slikice, pa ako vidite da je neka odsječena, desni klik mišem i klik na view image (bar u Mozili, ne znam za IE i ostale), bar dok ne uhvatim vremena da to sredim....

Meni lično najljepši avion, a i fotka je ispala super, crveni avion, plavo nebo i bijeli dim...



Fly-by pored glavne tribine...Castor Fantano, Sukhoi 26...



Lokalna zvijezda Yoši Muroya u svom Extra300...



Rus Viktor Tchmal...po dimu možete naslutiti kako se avion kretao, nema veze sa aerodinamikom..



Stainbach u svom Xtreme Sbach 342 koji sam pravi u svojoj radnji...



Pa malo padanja, Martin Albrecht...



Njegov fly-by...



Onda jedina dama posto je K. Bulanžer odustala, Svetlana Kapanina, obratiti pažnju na plamen iz izduvne grane...



Pa njen brisanjac...





Stainbach i moja malenkost...frizura uzela godišnji...



Sukhoi Kapanine i zanimljivi kanjiji na nosu, u prevodu vazdušni bandit....



Pobjednik Renaud Ecalle u sushi sendviču...



Zaštitinici pito-cijevi...





Ako ste se ikada pitali od koga su naši automehaničari naučili popravljati i najkomplikovanije mašine komadom žice, znam odgovor, od Rusa...



Evo malo da jugonostalgičarima i komunjarama zaigra srce...

Laughing

Fantoba, sjajan lik, stalno veseo, svako dijete je popeo na avion i slikao se sa njim, ostali nisu...svaka čast...mene nije htio da popne na krilo, kaže da imam više od 5 godina...kako zna, majku mu?



Kapanina pozira sa nekim klincima....



Neposredno po poletanju Albrecht nas casti jednim low-speed penjanjem...nevjerovatno je sta ti aviončići mogu da urade, maltene lete kao helikopter zbog velike snage i male težine...

Odu u propinjanje i kad izgube brzinu, trebalo bi da paze da ne padnu u kovit, ali oni se namjerno dovode u te nepravilne polozaje i samo dodaju snagu kad hoće da nastave let (poprilično laičko objašnjenje od mene, ali bar je razumljivo širokim narodnim masama). Ona priča da avion leti samo kad ima progresivnu brzinu i opstrujavanje vazduha oko krila ne pije vode sa ovakvim spravicama...



Poletanje Kapanine....



Malo reklame za Weathernews, moju firmu, u suštini sam išao tamo da pomognem kolegici koja je bila istureni meteo-osmatrač na pisti, ali pošto joj nije trebala pomoć, mi smo otišli u zezanje...



Japanski mehaničar priprema avion za let, ali u duhu svoje kulture, izuo je cipele...kod njih su cipele nešto prljavo što se ostavlja u posebnom predulazu u kuću, stan, kancelariju, ovdje se izuva svugdje, kod doktora, po čajdžinicama, kancelarijama....



Polijetanje Muroye...



Fantoba pozira...



Podmladak....



Evo i svih fotki u jednom YT video-klipu, odnosno odabranih 60, fotki je prvo bilo 1200++, pa nesto obrisano, ostalno 700++...



A dodao sam i drugi video sa poletanjima, sletanjima i brisanjcima na YT...



Sve u svemu, nauživao sam se, prejeo roštilja, izašao iz Tokya u prirodu u kojoj se i zvijezde vide (u Tokyu rijetko zbog smoga i svjetlosnog zagadjenja). Piloti su prave ljudine, svi su bili spremni za priču i zezanje, upoznali smo i članove sjajnog spanskog benda Almadrava (http://www.almadrava.com/english/main_engl.htm) koji već tradicionalno nastupaju na HV....
Zamislite, prekjuče porodično šetamo po Akihabari i naletimo na njih, od 35 miliona ljudi u ovom gradu mi se kao srećemo na ulici, presmješno.....


Dogodine možda opet, Honda je otkazala sponzorstvo, ali Suzuki hoce da preuzme, pa možda....nadam se...

Sorry sto sam slike poprilicno osakatio (rezolucija i veličina)....
Ako kome treba nesto, nek' se javi, trgovaćemo....

::: back TO top :::

2 Comments:

mikidkolan said...

Lipe slikice, nema sto. Nije me bilo na blogovima jer sam otisao malo u ilegalu, treba ponekad. Kaj se tice Tajvana i dolaska na vjencanje 25-og,na zalost se ne ne bumo sreli tu, odlazim odavde za 10 dana. Gotov ugovor, vrijeme za povratak u EUropicu.
Kaj se Taipeija tice: proseci kroz mikidtaiwan.blogspot.com pa bus i sam videl kaj je na stvari. Ako imas vremena, dodaj gradic Jioufen, nedaleko Taipeija, na listu-nema na mom blogu jer nisam stigo post napisat, dodat cu jos, mozda. Sat vremena vlakom od Tpeija, stvarno vrijedno vidit, u brdima, bivsi rudnik (japanski) zlata. Snimali su tamo film "City of sadness" pa je postalo poznato.
Ja zovem Tajvan 52ga drzava USA (51-va je Japan), ili, ispravnije, "Tajvan je JAKO prljavi Japan" smatram dobrim opisom. Dolazite u hladnije doba godine, dakle, nece biti vruce kao sto zna biti ...
Procitaj u Lonely Planet o Taipeiju, dobro je napisano, to ti je dosta od turizma. Ostalo je setnja gradom, oko night markets, klopa im je nacionalni sport. Obavezno posjetiti neki ducan "Nova" da malo places nad skupocom elektronike u Japanu i jeftinocom ovdi.Posjeti Danshuei, night market&luku Taipeija. Ako imas jos vise vremena, BRZI vlak do Tainana, Shinkansen (ali uvelike jeftiniji) bivseg glavnog grada,na jugu, je isplativa stvar za vidjeti-ali to su uglavnom uske ulicice i 200 hramova ovakvih i onakvih. Snimi razliku, ovdje je to sve zajedno, tri, ili bar dvije religije obicno skupa u jednom hramu/dvoristu. Zna biti na katu daoistickog hrama nekaj konfucijanistickog, a sve isprepleteno zlatnim Buddhama :-D
Obala, na potezu Ilan-Hualien je ludnica, super pogledi na Pacifik a cesta nesto kao linija Senj-Karlobag, ali na 1000m visine nad morem!-ako imate dobro vreme preporucam (autom) posjetiti Taroko Gorge, stvarno vrijedno za vidjeti, one tunele koje sam na blogu postavio mozete obici lako. Nocni zivot u Tpeiju: neki pub je vrijedno vidit, mozda petak navecer, ali to znas iz Japana...ovdje je to malo 'domacije'. OK, tolko za sad, ako imas neka pitanja, pitaj me na iikkiimm@yahoo.com .ps. ak se hoces okupati uz nuklearku, skokni prema Kendingu-voda topla, garant! ;-)

Anonymous said...

thanks for post.This article translate for me, my friend Marko
greetings from Camp from Thailand

 
Back To Top