www.japanci.blogspot.com

Za šaku yena....


Evo jednog brzog posta.

Svi smo čuli da su se slične priče događale našim ljudima koji su radili po "Nemačkama, Šveckama,'merikama i Ojsterajhovima", ali evo i konkretnog primjera koji se baš nama dogodio.

Još dok je Verica bila tu, nađemo u poštanskom sandučetu kovertu, zvecka, vidimo da su unutra par novčića. Naravno, od znakova koji su rukom ispisani na koverti nismo mogli puno skontati, sem da se pominje moje ime, datum i nekakva 3 yena.

Otvorimo kovertu uz škljocanje aparata kad ono stvarno 3 yena!

Ne kontamo baš ništa. Poslije nam Akiko, Japanska komšinica, pročita da na koverti piše da sam zaboravio 3 yena u banci kad sam uplaćivao stanarinu pa mi oni to sad lijepo vraćaju!Baš fino od njih, mislim se. Koliko li je samo njih izašla koverta i markica?

Po današnjem kursu oko cijelih masnih krvavo zarađenih 3,5 BH "gingafe" (ovo krvavo zarađenih jedino nije šala).

Odlučio sam da sa ovom sumom ne napravim
ništa pametno, spiskaću je glupo i brzo, sve na jednom mjestu, javiću kako sam je zaginuo (paćinko, piva, kocka, lake žene, psihoaktivne supstance, masna krmetina, sake, ljepilo, ma mogu šta hoću, "sky's the limit!")......

::: back TO top :::

0 Comments:

 
Back To Top