www.japanci.blogspot.com

Gola istina

Bridal shaving, šta više reći! Brijanje nevjeste, sve sa slikom u vjenčanici na reklami, pretpostavljam da je svako ko nikad nije kročio nogom u Japan u ovom momentu u najmanju ruku zbunjen. S pravom, i ja sam bio, ali evo, sad ću da elaboriram...

Kad sam imao svoje prvo šišanje po dolasku u Tokyo, doživio sam prvi kulturološki šok, pisao sam o tome ranije, masaža tjemena u vidu mlaćenja po potiljku dvorukim bekendom. Ali, to nije kraj avantura vezanih za rabotu koja se kod nas obično završava sa "skrati gore i prođi mašinom okolo". Kod jednog od sljedećih tretmana sam začuđeno posmatrao kako brico naginje stolicu u horizontalni položaj, pacijent leži (izbor riječi "pacijent" nije slučajan), a ovaj nanosi pjenu za brijanje na pacijentovo čelo i polako britvom počinje da žulja....

DA, ČELO!!! ŽENSKOJ OSOBI!!!

Na slici gore fino piše šta ponuđeni paket-aranžman uključuje: lice, vrat, uho, dekolte, leđa...

Ni ja ne kontam zašto, ubij me ako znam. Da li su Japanske brice počele da to rade da bi samim sebi povećale posao ili je to nešto tradicionalno, ne znam, uglavnom ono što znam je da je to svakodnevna stvar. Muškarcima se sredi vrat, čelo i oblikuju obrve koje su kod većine Japanaca malo čudne, rijetke ali debele, te
štricnu dlake iz nosa i ušiju. Ženama se radi to isto, pogotovo pažljivo im briju područje od obrva prema zaliscima i vrat.

Nije sad da su Japanke neke ćosave, potpuno prosječno, ali nisu ni Čubaka pa da ih se trimuje k'o pudlice, i dalje ne kontam. U isto to vrijeme saznajem da skoro nikad ne tretiraju neke druge intimnije i južnije dlakave dijelove tijela "jer je to odvratno"....


Šta ćete, sve naopako u ovoj državi...

2 Comments:

Irina said...

Опет се исмијах као лудак. Елем, моје искуство са фризерима у тој земљи је мало другачије. Неке ствари јесу сличне, али све у свему, позитивних ствари је много више. И у мртвој Шизуоки (што би рекли неки ШизуоЦи), фризерских салона је било више него биртија. Хм, не ваља ово, биртија скоро да и нема. ОК, изакаја. Елем, ја онако насумице једном дођох код једног фризера. Након што сам одавно престала да се трудим да неке ствари објашњавам на јапанском, а они мени узвраћају на енглеском, ја фино фризерки која ништа не разумије, кажем шта желим. Мени је ионако коса кратка, па капирам да неће бити ваљда неугодних изненађења. Није било. Веома лијепо ме је ошишала. АЛИ, како смо дошли до финалног производа. Прво прање косе у сасвим хоризонталном положају са неком газом преко цијелог лица - одлично. Пере ми косу неки дечко - згодан колико Јапанац може бити, па масажа скалпа, па ово-оно... Елем, сједнем онда на столицу за шишање, па ту иде прво масажа, и онда фризирање. Истина, цио салон се скупио и сви су ми пипали косу и узвикивали: Еееееее, сугоооои! Па онда опет прање косе послије шишања, па онда њих стопедесет МЕНИ која сам лежала и уживала на одласку машу и кажу, јел: otskukare-sama deshita! И тако... Хтједох рећи да ми нико чело није бријао. :-)

Veri and Rasho said...

Moje prvo sisanje je opisano negdje ranije, mene su mlatili po glavi poprilicno, poslije toga sam oprezniji...

Hvala za komentare i pracenje...

V, A i R

 
Back To Top