www.japanci.blogspot.com

Odbojka


Ovo je malo zastarilo, ali nema se vremena za pisanje. Uglavnom, išao sam na finalni dan Svjetskog prvenstva u odbojci. Svi znate kako smo prošli, k'o bosi po trnju, ali meni je bilo još gore. Na odbojku sam išao sa hrpom Bugara, koji su, normalno, navijali za svoje, i samim tim meni jeli "džigericu". I mi izgubismo (slika gore je iz drugog seta kad smo se još držali,odatle sreća no mom licu).

A onda je došao bolji dio večeri jer su igrali Rusija-Japan. Svi Slaveni su navijali za Slavene, prvo svi za Ruse (dvorana je bila puna Poljaka, Rusa, pedesetak Bugara i nešto Srba), a onda svi za Poljake protiv Brazila u finalu. Nije da je Poljacima nešto pomoglo, Brazil je stvarno prejak. Bio je tu negdje i Srpska zastava na kojoj je pisalo "Blok70", i naletim na ekipu koja je to nosila. Meni redari nisu dali za vrijeme utakmice da prođem do te ekipe, ali sretnemo se na galeriji (Igore, izgubio sam ti vizitku, javi se na blog pa da se čujemo).


A sada o Brazilcima i navijanju. Ljudi su kraljevi. Japanci su se puno iseljavali u Latinsku Ameriku, kažu mi ovdje da samo u Brazilu ima oko 2 miliona Japanskih iseljenika, tako da ih je bilo da navijaju za Brazil puna tribina. Mada skoro svi kosooki. Ali navijaju kako treba...



To nije navijanje na utakmici, to je opštenarodna fešta sa muzikom, mezom, pićem i plesom. Lijepo ih gledati. Svi isto plešu, zezaju se ljudi. Ma, nek pobjeđuju kad se ovako lijepo raduju. Poslije par dana sam trebao ići na finale Toyota kupa, ali karta je bila masna pa niko od drugara, mahom studenata, nije htio ići. Šteta, opet bi slavio sa Brazilcima...

::: back TO top :::

0 Comments:

 
Back To Top