Nije on valjda džaba bio prodavan pod motom “Pobjednik vremena”! Pobjedio je i 21. vijek. Na istom parkingu on i silne Toyote na hibridni pogon sa navigacijama i ko zna koliko ekrana, senzora i lampica, a kod njega “kišobran mjenjač...
Prolazeći pored jednog tržnog centra ugledam poznatu limuzinu. Katrica. Sepet. Šporet. Baraka. Četvorka. Ko zna koliko još više i manje pogrdnih naziva za ovaj super korisni “Mali div na cesti!” (još jedan otrcani logo pod kojim se prodavao). Uglavnom svi znate da je skoro identičan, samo malo kremastiji Reno 4 GTL (sa gumenim prostirkama, podešavanjem farova i najjačim prodajnim adutom, digitalnim satom u konzoli) bio i moje prvo auto, tako da možete da zamislite erupciju emocija (opet) koju je ovo prouzrokovalo. Iste plave plastične “zalijepilo-mi-se-dupe” presvlake sa plavim kariranim dijelom u sredini. Moguće da je možda“Slovenac” po opremi, mada se '90. proizvodio i u Francuskoj (do '92., provjereno). Evo i slike sa Japanskom tablicom da sve dokaže...
1 Comment:
Ha ha ,sta si uradio kuci kad si dosao?
Sepuku ili harakiri?
Putnik Namjernik
(aka Che daboli guz-forum SK/PSNetvork).
Post a Comment