www.japanci.blogspot.com

Tokyo Motor Show


Kako sam i najavio, išao sam na Tokyo Motor Show. Bilo mi je jako teško otići jer je sajam završavao u sred serije od nekoliko noćnih smjena, odatle ovaj tanuki-chan izgled (ili ti na srpskom rakun-look), ali nisam mogao odoliti. Zadržao sam se kratko, koliko da obiđem štandove, i onda trk kući na spavanje natovaren prospektima kao partizanski konj (bez šale, nakupio sam, po mojoj procjeni, između 7 i 10 kila papira, a još nisam sve ni uzimao). Da počnemo odmah po megapikselima, na ulazu motocikli...





















Odmah na ulazu te dočekaju motori i kamioni, mada su kamioni potpuno sporedni pošto su me motori potpuno opčinili. Neki od prototipova su nevjerovatni, ova dva su prosto neodoljiva, Yamaha Luxair i Suzuki Biplane.





Onda sam se, kao što sa
m već pomenuo, promuvao na brzinu kroz izložene kamione (ovo dole je Mitsubishijeva vizija zamjene za njihov laki kamion Kanter, azijski pandan "tamiću") i audio-video opremu i požurio prema pravoj stvari, onoj sa četiri točka....



A tamo, valhala teška, svegggggga....
Ne mogu da se sjetim gdje sam prvo stigao, ali evo onoga što se meni jako dopalo. Za svaki slučaj sam postavio sve slike koje sam napravio na ovom sajmu na ova dva linka (prvi dio, drugi dio), pa ko ima dobar internet ili dial-up i živaca, izvolite. A sad evo mog izbora....
Hyundai je imao mali štand, ali mi se jako svidjeo ovaj autić, koncept je, nećemo to skoro vidjeti na ulici, ako ikad. Šteta....



A sad nešto malo skuplje, "meče", RR i Bentli, ne zna se šta je bilo bolje u "direktor" klasi....












Štand Maseratija je bio jako moćan...



"Konjo" je bio tako-tako, već viđeno, ništa spektakularno, crveni sportski automobili...



A sad Japanci. Nisan je, pored Toyote, imao možda najveći štand....













Mitsubishi stranci u Japanu zo
vu "SHITsubishi" zbog poznatih problema sa kvalitetom proizvoda na duge staze. Ali dobro izgleda, zbog velike gomile nisam mogao da slikam bolje...









Mazda je razbijala, njihova vizija budućnosti kroz o
ve prototipove i koncepte je baš opaka. Mislim da na ovih par auta nema pravog ugla. Opaaaaaasno....















Suzuki je bio opasan sa ovim Kizashi 2 konceptom, jaaaaaako opako izgleda, a i ostatak štanda nije bio loš....




















Toyota je, prema mojim očeki
vanjima, imala prejak štand, napucan do krajnjih granica...














Toyota FT-HS,n sportak na hibridni pogon, puno mi se dopao.....














2 Lexusa (nisam pokupio prospekte, pa ne znam detalje)...











Honda nije zaostajala, nimalo....
Honda Puyo....



Honda FCX...



Honda CR-Z (kako piše u prospektu Compact Renaissance Zero).







Neizostavni dio ovakvih sajmova su seke. Pola ljudi na velike
svijetske sajmove auta ide djelomično zbog njih, pa ni ovdje nije drugačije.

Lično, mislim da bi se prosječan Balkanac teško zadovoljio sa onim što je ovdje bilo izloženo. Iako se to možda ne vidi najbolje na fotografijama, azijatkinje su pomršave, nema tih zaobljenih površina na koje smo mi navikli, ali ima nas svakakvih u bašti Gospodnjoj, pa ko voli nek' izvoli.











Ovu izbečenu je ovaj "jaruga" (za one koji ne znaju, sarajvesko-romanijski pomoćni pojam za druga, prijatelja, poteklo od "jaran") čiju kapu i fotoaparat vidite na dnu slike toliko pokušavao slikati što više "ozdo", da se ona na kraju ovako izbečila. Čovjek je prvo klenknuo, pa se skupio da bude niži, i niži, i još niži....

Djevojci svaka čast za reakciju. Japanci su inače manijakalno pokušavali slikati što više mesa (bolje reći kostiju), evo par slika da vidite koliku su gužvu izazvale ove dvije djevojčice dole, a desno i njih dvije u krupnijem planu da vidite
na šta se oni toliko jate i škljocaju.



Sve u svemu, odlično sam se proveo, šteta što nisam mogao ostati duže, ali nije se moglo, ni kafa više nije pomagala. Biće opet za dvije godine, živi bili pa vidjeli....


::: back TO top :::

2 Comments:

Anonymous said...

Spominjes auta sa hibridnim motorom,moze li malo vise informacija u vezi toga? Koliko je meni poznato u japanu se vec sada koriste auta na bazi vode i gasa od cega ne ostaje ugljen monoksid nego cist h2o.

Pitam se jeli im palo na um da stave takve motore u gradski saobracaj kako bi iole smanjili " "tu prasinu" i smog" u gradu?

Putnik Namjernik

Anonymous said...

Ne vjeruj svemu sto vidis i procitas u medijima. Hibrida ima dosta, vise radi ekonomije nego ekologije (gorivo je i ovdje skupo), ali ve'ina ljudi vozi aute sa velikim motorima, par hiljada ccm zapremine.

To sa H, O i H2O, cist mit, ljudi misle da u Japanu vec postoje auta koja sam a voze, piju vode i ne traze spavati. Istina je da je sve osim hibrida netacno.

Postoji posebna klasa kompakt auta, tj malih auta do 3,5 metara duzine, 1,5 metara sirine, 660 ccm i 64 PS. Tih auta ima jako puno jer su davanja na njih znatno manja a i manje trose zbog manjeg motora (i dalje styarog dobrog benzinskog 4-taktnog).

 
Back To Top