www.japanci.blogspot.com

Roses are red...and blue...and yellow...

Već sam pisao u ovom postu o neobičnom cvijeću koje smo vidjeli u jednoj cvjećari, pa da nastavimo....


Ista cvjećara, novo iznenađenje. Opet smi išli na kafu u lokal na glavnoj raskrsnici Ginze, jedan od rijetkih koji ima nešto što podsjeća na baštu. Idući do tamo, na suprotnom ćošku prođemo pored cvjećare u kojem nas dočekaju opet ruže, ali ovaj put sa laticama različitih boja u istom cvjetu!?!

Toliko nestvarno izgledaju da mi je prvo palo na pamet da su latice ručno bojene u dugine boje (boje Bore Dugića?), ali izbliza se vidi da ta teza ne pije vode, nemoguće bi bilo ofarbati jednu laticu, a da se one do nje ne umrljaju bar malo. Sljedeća pretpostavka je značajno vjerodostojnija, a to je da u tom cvijetu nema ni dva gena koja stoje tamo gdje je Bog rekao, prije bi rekao da je cijeli DNK ove ruže izmješan kao crnogorska plemena. Ruže izgledaju malo kičasto, ali stvarno nesvakidašnje, ovaj drugi utisak je mnogo jači. Ko zna šta je sljedeće u ovoj zemlji čuda....





















Do stanice sam pokušao da dokumentujem zgrade Ginze sa prodavnicama najviše visoke mode, dok nas je odozgo špijunirao mlad mjesec. Stalno me fascinira ova ulica, a nikako da joj posvetim pažnju koju zaslužuje. Evo, pokušaću se malo iskupiti, prosudite sami koliko sam uspio, a nisam uopšte fotografisao najspektakularnije građevine...


Usput smo navratili u Nisan autosalon i pogledali ovaj šareni model March, onako, kao Meri Cetinić, u prolazu....

::: back TO top :::

0 Comments:

 
Back To Top