www.japanci.blogspot.com

Demo, mokra ti ja!

Poslije dugo vremena, opet naiđe zanimljiv materijal na mene, pa moram da se vratim ovamo...

Dakle, evo malo demokratije na korporativno-japanski način. Ispod je sadržaj poruke u kojoj su sva lična imena i stvari koje bi mogle identifikovati kompaniju ili ikoga u njoj precrtane crnom bojom. Ako vam se da, i ako čitate engleski, slobodno pročitajte šta tu piše, a poslije poruke slijedi i moj prosvijetiteljski komentar...



Dakle, moju bivšu kompaniju je pritisla inspekcija, pa je firma organizovala sindikat, samo je sama riječ za sindikat - "union", bila strogo zabranjena (po njima, sindikate imaju firme u komunističkim zemljama koje ratuju sa svojim radnicima, dok su u ovom slučaju poslodavac i zaposleni "jedna duša u nekoliko stotina tijela", truć-truć, bla-bla). Za predsjednika sindikata, koji se ovdje zove "staff representative", se dobrovoljno javio moj nekadašnji šef Prco (onaj mladi, nadobudni, polu-sposobni poltron). Javio se dobrovoljno kao što su se partizanski bombaši dobrovoljno javljali da bez puške krenu na bunker, znate onu priču, izađe mladi partizanski komandant pred četu, pokaže prstom na dvojicu u stroju i kaže "Vas dvojica se dobrovoljno javljate da ...", toliko o tome, ironija je toliko velika i tvrda da se može "motorkom" rezati.

A sad šlag na tortu. Ako pogledate ovu poruku, vidite da sam je ja dobio 16. jula 2009. oko dvadeset do dva popodne. Bitan podatak...

Da bi glasali za čovjea koji će u vaše ime potpisati ekvivalent kolektivnog ugovora, trebate uraditi - ništa! Vaše neglasanje i neaktivnost se smatra glasom "ZA"!

Ako ste za "NE", tj. protiv izbora vreće soli sa inicijalima R. U. za vašeg sindikalnog vožda, odgovorite na ovu poruku svojim imenom i prezimenom, te u njoj napišite zašto se protivite ovako "pravednoj" i nadasve velikodušnoj inicijativi!

Glasanje ističe istog dana u ponoć, pa ako ste tog dana slobodni, glasali ste za Prcu, ako ste pretrpani mejlovima, kao velika većina zaposlenih, i niste ni primijetili ovu poruku, opet ste glasali za Prcu, i tako dalje....

Ako vam ovo sve ne odgovara i napišeta mejl u kojem se ne slažete sa predloženim izborom jedinog kandidata za mjesto, ne očekujte povišicu. Jedan kolega koji je ovo uradio je sada na Novom Zelandu, pa sami zbrojite dva i dva....

Iz ovakvog postupka se vidi da je korporativi Japan jako sličan komunističkoj Sjevernoj Koreji, bar što se tiče demokratije....a ovo nije bio jedini primjer....

2 Comments:

Putnik namjernik said...

Hehehe Dobar ti "prevod" !!!!
...pa jel ti bivsa firma ili ne-ne znam zasto toliko zalis,ili je sad gdje si slicna situacija???
"Nedaj se Raso" , mjesecima te evo pratim stopu uz stopu!!! Mada moram priznati da me je mail malo i nasmijao.Skuzio sam jednu "engrish(ili kako se vec kaze)" rijec i mozda koju sitniju gresku...japanac sklepao jel(dobro je kako je moglo ispasti:-)?!!!

Na kraju krajeva Zeland nije ni tako los naspram
"gulaga,golog,juznog pola,francuska gvajana & naravno guantanamo bay-a.Da je iole pametan bolje bi se proveo nego doma,doduse sad sa ovim zadnjim zemljotresom mozda bas i nebi ali ajde nece grom 2 puta u koprivu. Nego nerece jeli bijelac ili japanac?
Ako se smije znati?



Pozzz & samo nastavi sa back fleshevima !!!

Veri and Rasho said...

Ovako, po redu...

Firma je bivsa, a ja sam (ne)sretno nezaposlen u Banjaluci, javi se ako budes navracao...

Engrisha koliko hoces, mada su ovi moji koristli pojam "coined word" kad god nesto pogrijese...

Prijatelj koji je opalio za NZL je englez,bijelac, sa svojom koreanskom djevojkom....

Postova ce biti jos, nego sam u poslu oko nekih drugih stvari, ali kopacemo i dalje, bice...

 
Back To Top