www.japanci.blogspot.com

Kad si kupim mali motorin......



Drage moje i dragi moji, nisam htjeo ništa da govorim prije, a viđao sam da ga Japanci voze, ali evo, sad kad imam dokaz, crno na bijelo (u boji), evo ga:

TOMOS Automatic 3M

Već par puta sam ga ugledao, ali nikako nisam mogao da ga slikam. Danas kad sam išao na posao na jednom parkingu za motore kraj tržnog centra među ostalim (95% "Made in Japan" motorima) stoji i sija, kao da je sav od "rosfraja". Odmah je radila kamera na telefonu, a napad nostalgije je bio neizbježan. Još nisam provalio je li to uvoz od Slovenaca, od nekog treceg ili su ga Slovenci radili na neciju licencu cijelo vrijeme. A Japanca koji ga vozi je garant skroz lako prepoznati, smrdi na dvotaktol i regular i ima masne prljave ruke od lanca koji stalno spada i svjećice koju treba čistiti jednom dnevno....

::: back TO top :::

2 Comments:

Anonymous said...

Stari Bog si!Samo je problem sto je frajko promijenio sic.Nije mu originalan.

Anonymous said...

Kako si krenuo i Milu Dodika ces pronaci u Tokiju!SAJO DABIC

 
Back To Top